شنبه، اسفند ۰۳، ۱۳۸۷

امان از این ماهواره امید !!

اولین پیام رسیده از ماهواره امید: زهمین گرد است.دومین پیام از ماهواره اميد: خورشید بدور زمین میچرخدسومین پیام گزارش شده از امید: ..... در ماه نیستچهارمين خبر از ماهواره اميد من خسته شدم دارم بر ميگردمپنجمين پيام از ماهواره اميد دريافت شد: من بايد اينجا چيکار کنم؟ششمین پیام از ماهواره امید مخابره شد یه دونه کارت شارژ 2000 تومنی ایرانسل بفرستید تا بازم پیام بدم.! هفتمین پیام مخابره شده از ماهواره امید: مقداری آب بر روی کره زمین مشاهده میشود،احتمال وجود حیات استهشتمین پيام ماهواره اميد به زمين: بنزينم تموم شده کارت سوخت بفرستيدنهمین پيام ماهواره اميد: جون مادرتون اينقدر مسخرم نكنيددهمين پيام ماهواره اميد : دارم سقوط ميکنم، زير پامو خالي کنينیازدهمین پیام مخابره شده از ماهواره امید: من از این بالا روی اسرائیل تف کردم!دوازدهمین پیام ماهواره امید، بازی ایران و کره یک یک شد.سیزدهمین پیغام رسیده از موشک امید : هیچ چیز قابل مشاهده نیست !!!!! به دلیل نور زیادی که از مرقد... می آید کور شدیم..هجدهمین خبر رسیده از ماهواره امید: اینجا تاریکه من میترسمبه علت قرار گرفتن امید درفضا, به ناهید و زهره هشدار داده شد حجاب خود را رعایت کنندماهواره امید به علت لایی کشی بین ماهواره ها ، سرعت غیر مجاز و مسافر کشی بازداشت شد.در پي پرتاب موفقيت آميز ماهواره اميد و دستيابي ايران به تكنولوژي فضايي ، نام كهكشان راه شيري به بزرگراه شيخ فضل الله نوري تغيير يافتپس از قرار گرفتن امید در فضا به ناهید و زهره اخطار داده شد حجاب خود را رعایت کنندلحظاتی قبل ماهواره امید از ارتباط نا مشروع بین بهرام و زهره خبر دادماهواره امید از کشف یک امامزاده بین زحل و مریخ خبر دادبنا بر خبر پرتاب ماهواره ی امید، نیروی انتظامی اعلام کرد: بزودی برای کنترل روابط میان امید و زهره یک فروند سفینه ی گشت ارشاد به فضا خواهیم فرستادماهواره اميد از مدارخارج شده است وفقط به دور سياره زهره مي چرخد واين پيام هارا ارسال ميكند؛الهي دورت بگردم،جيگر چند سالته؟

هیچ نظری موجود نیست: