سه‌شنبه، خرداد ۱۴، ۱۳۸۷

من خدای بزرگ را دوست دارم
ولی از نا خدایان کوچک می ترسم
من محمد (ص) را دوست دارم
ولی از گروه القاعده می ترسم!
من علی (ع) رادوست دارم
ولی از شریح قاضی می ترسم!
من فاطمه (س) را دوست دارم
ولی از زمین خواران قزوین و فدک می ترسم!
من حسن (ع) را دوست دارم
ولی از جنگ قدرت می ترسم!
من حسین (ع) را دوست دارم
ولی از اصلاح طلبان اصولگرا می ترسم!
من سجاد (ع) را دوست دارم
ولی از عامل بی علم می ترسم!
من باقر (ع) را دوست دارم
ولی از عالم بی عمل می ترسم!
من جعفر صادق (ع) را دوست دارم
ولی از شیعه با شور وبدون شعور می ترسم!
من موسی کاظم (ع) را دوست دارم
ولی از قرآن مجالس ختم می ترسم!
من رضا (ع) را دوست دارم
ولی از نتیجه انتخابات مجلس هشتم می ترسم!
من محمد تقی (ع) را دوست دارم
ولی از تقواداران متحجر می ترسم!
من هادی (ع) را دوست دارم
ولی از بازیگران سیاست می ترسم!
من حسن عسکری (ع) را دوست دارم
ولی از زندانبان بی منطق می ترسم!
من مهدی (عج) را دوست دارم
ولی از انجمن حجتیه می ترسم!
من زینب (س) را دوست دارم
ولی از لبریز شدن صبر محرومان می ترسم!
من ابالفضل (ع) را دوست دارم
ولی از جناح راست و چپ می ترسم!
من علی اکبر (ع) را دوست دارم
ولی از ازدواج و بیکاری می ترسم!
من حقیقت را دوست دارم
ولی از فیلتر شدن می ترسم!
می ترسم....!

هیچ نظری موجود نیست: